loading...
ابر برچسبها
پريسا بازدید : 1476 سه شنبه 15 فروردین 1391 نظرات (1)

لينک مستقيم اختصاصي فيلم باران ( سرور MediaFire اصلي ) :

TLR_01_BaranMovie.mkv
TLR_02_BaranMovie.mkv
TLR_03_BaranMovie.mkv
TLR_04_BaranMovie.mkv
TLR_05_BaranMovie.mkv
TLR_06_BaranMovie.mkv
TLR_07_BaranMovie.mkv
TLR_08_BaranMovie.mkv
TLR_09_BaranMovie.mkv
TLR_10_BaranMovie.mkv
TLR_11_BaranMovie.mkv
TLR_12_BaranMovie.mkv
TLR_13_BaranMovie.mkv
TLR_14_BaranMovie.mkv
TLR_15_BaranMovie.mkv
TLR_16_BaranMovie.mkv
TLR_17_BaranMovie.mkv
TLR_18_BaranMovie.mkv
TLR_19_BaranMovie.mkv
TLR_20_BaranMovie.mkv
TLR_21_BaranMovie.mkv
TLR_22_BaranMovie.mkv
TLR_23_BaranMovie.mkv
TLR_24_BaranMovie.mkv
TLR_25_BaranMovie.mkv
TLR_26_BaranMovie.mkv

لينک مستقيم اختصاصي فيلم باران ( سرور Uploadbaz اصلي ) :

TLR_01_BaranMovie.mkv
TLR_02_BaranMovie.mkv
TLR_03_BaranMovie.mkv
TLR_04_BaranMovie.mkv
TLR_05_BaranMovie.mkv
TLR_06_BaranMovie.mkv
TLR_07_BaranMovie.mkv
TLR_08_BaranMovie.mkv
TLR_09_BaranMovie.mkv
TLR_10_BaranMovie.mkv
TLR_11_BaranMovie.mkv
TLR_12_BaranMovie.mkv
TLR_13_BaranMovie.mkv
TLR_14_BaranMovie.mkv
TLR_15_BaranMovie.mkv
TLR_16_BaranMovie.mkv
TLR_17_BaranMovie.mkv
TLR_18_BaranMovie.mkv
TLR_19_BaranMovie.mkv
TLR_20_BaranMovie.mkv
TLR_21_BaranMovie.mkv
TLR_22_BaranMovie.mkv
TLR_23_BaranMovie.mkv
TLR_24_BaranMovie.mkv
TLR_25_BaranMovie.mkv
TLR_26_BaranMovie.mkv



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
زيرنويس فارسي :
کلیک کنید.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1398/10/11 و 22:29 دقیقه ارسال شده است

سلام لینکا خرابه چرا


کد امنیتی رفرش
درباره ما
چندی است که بیماره وفایت شده ام در بستر عشق و چشم به راحت شده ام این را تو بدان اگر بمیرم روزی مسئول تویی که من فدایت شده ام فاش می گویم و از گفته خود دلشادم چه کنم یاد نداد حرف دگر استادم ................ گل یخ در زمستان تو هستم اسیر نازه چشمان تو هستم مرا پرپر مکن با بی وفایی که من مشتاق دیدار تو هستم از دوست چه میماند از آیینه فردا جز حرف دل انگیزش.جز خاطره ای زیبا .................. امشب شب آخریه که مزاحمت میشم خورشید فردا ماله تو ببخش که عاشقت شدم بدرقه لازم ندارم میرم ای عزیزترین نزار بمونه زیره پا قلبمو بردار از زمین دوست دارم برای تو فقط یه حرف ساده بود غافل از اینکه دل من منتظر اشاره بود ..................... ای دل سوزانده سامانم کو ؟ ای کالبد تهی شده جانم کو؟ امروز که از همیشه مشتاق ترم ای خانه ی سوتو کور مهمانم کو نسبت به تو حس بی میلی دارم من ناز نمیخرم شما هم نفروش چون عاشق کشته مرده خیلی دارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 433
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 113
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 224
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 125
  • بازدید سال : 51,317
  • بازدید کلی : 563,878
  • کدهای اختصاصی
    دریافت کد ترجمه گر وبلاگ