loading...
ابر برچسبها

پريسا بازدید : 453 یکشنبه 28 فروردین 1390 نظرات (0)

دانلود سینه زنی جدید, دانلود سینه زنی شب عاشورا 89, دانلود مداحي 89, دانلود مداحي محرم 89, دانلود مداحی, دانلود مداحی برای محرم 89, دانلود مداحی حاج محمود کریمی در محرم 89, دانلود مداحی سینه زنی, دانلود مداحی شب دهم محرم 1389, دانلود مداحی شب عاشورا, دانلود مداحی شب عاشورای 89, دانلود مداحی محرم 88, دانلود مداحی محمود کریمی, دانلود مداحی محمود کریمی در عاشورای 89, دانلود مراسم شب دهم محرم 89, دانلود مراسم ماه محرم, دانلود نوحه, دانلود نوحه 89, دانلود نوحه محرم, دانلود نوحه های زیبا, مراسم شب دهم محرم با مداحی حاج محمود کریمی

برچسب ها دانلود سینه زنی جدید , دانلود سینه زنی شب عاشورا 89 , دانلود مداحي 89 , دانلود مداحي محرم 89 , دانلود مداحی , دانلود مداحی برای محرم 89 , دانلود مداحی حاج محمود کریمی در محرم 89 , دانلود مداحی سینه زنی , دانلود مداحی شب دهم محرم 1389 , دانلود مداحی شب عاشورا , دانلود مداحی شب عاشورای 89 , دانلود مداحی محرم 88 , دانلود مداحی محمود کریمی , دانلود مداحی محمود کریمی در عاشورای 89 , دانلود مراسم شب دهم محرم 89 , دانلود مراسم ماه محرم , دانلود نوحه , دانلود نوحه 89 , دانلود نوحه محرم , دانلود نوحه های زیبا , مراسم شب دهم محرم با مداحی حاج محمود کریمی , دانلود سینه زنی شب تاسوعا 89 , دانلود مداحی شب تاسوعا , دانلود مداحی شب تاسوعای 89 , دانلود مداحی شب نهم محرم 1389 , دانلود مداحی محمود کریمی در تاسوعای 89 , دانلود مراسم شب نهم محرم 89 , مراسم شب نهم محرم با مداحی حاج محمود کریمی , دانلود مداحی شب هشتم محرم 1389 , دانلود مراسم شب هشتم محرم 89 , مراسم شب هشتم محرم با مداحی حاج محمود کریمی , دانلود مداحی شب هفتم محرم 1389 , دانلود مراسم شب هفتم محرم 89 , مراسم شب هفتم محرم با مداحی حاج محمود کریمی , دانلود مداحی شب ششم محرم 1389 , دانلود مراسم شب ششم محرم 89 , مراسم شب ششم محرم با مداحی حاج محمود کریمی , دانلود مداحی شب پنجم محرم 1389 , دانلود مراسم شب پنجم محرم 89 , مراسم شب پنجم محرم با مداحی حاج محمود کریمی , دانلود مداحی شب چهارم محرم 1389 , دانلود مراسم شب چهارم محرم 89 , مراسم شب چهارم محرم با مداحی حاج محمود کریمی , دانلود مداحی شب سوم محرم 1389 , دانلود مراسم شب سوم محرم 89 , مراسم شب سوم محرم با مداحی حاج محمود کریمی , دانلود مداحی شب دوم محرم 1389 , دانلود مراسم شب دوم محرم 89 , مراسم شب دوم محرم با مداحی حاج محمود کریمی , دانلود مداحی شب اول محرم 1389 , دانلود مراسم شب اول محرم 89 , مراسم شب اول محرم با مداحی حاج محمود کریمی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
چندی است که بیماره وفایت شده ام در بستر عشق و چشم به راحت شده ام این را تو بدان اگر بمیرم روزی مسئول تویی که من فدایت شده ام فاش می گویم و از گفته خود دلشادم چه کنم یاد نداد حرف دگر استادم ................ گل یخ در زمستان تو هستم اسیر نازه چشمان تو هستم مرا پرپر مکن با بی وفایی که من مشتاق دیدار تو هستم از دوست چه میماند از آیینه فردا جز حرف دل انگیزش.جز خاطره ای زیبا .................. امشب شب آخریه که مزاحمت میشم خورشید فردا ماله تو ببخش که عاشقت شدم بدرقه لازم ندارم میرم ای عزیزترین نزار بمونه زیره پا قلبمو بردار از زمین دوست دارم برای تو فقط یه حرف ساده بود غافل از اینکه دل من منتظر اشاره بود ..................... ای دل سوزانده سامانم کو ؟ ای کالبد تهی شده جانم کو؟ امروز که از همیشه مشتاق ترم ای خانه ی سوتو کور مهمانم کو نسبت به تو حس بی میلی دارم من ناز نمیخرم شما هم نفروش چون عاشق کشته مرده خیلی دارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 433
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 60
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 360
  • آی پی دیروز : 111
  • بازدید امروز : 845
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,382
  • بازدید ماه : 1,382
  • بازدید سال : 52,574
  • بازدید کلی : 565,135
  • کدهای اختصاصی
    دریافت کد ترجمه گر وبلاگ