loading...
ابر برچسبها
پريسا بازدید : 400 یکشنبه 28 فروردین 1390 نظرات (0)

ليست تمام كدهاي آهنگ پيشواز ايرانسل آهنگ پيشواز ايرانسل.كدهاي پيشواز ايرانسل.جديدترين كدهاي آهنگ پيشواز ايرانسل.تمامي كدهاي آهنگ پيشواز.همه ي كدهاي آهنگ پيشواز ايرانسل.كد آهنگ پيشواز غمگين.رايگان. مجاني . مفتي .كد آهنگ پيشواز شاد.كد آهنگ پيشواز كلاسيك.كد آهنگ پيشواز كارتوني.كد آهنگ پيشواز جديد.منبع كدهاي پيشواز ايرانسل.كد آهنگ پيشواز بيكلام.كد آهنگ پيشواز ورزشي. آهنگ پيشواز باحال. عاشقانه . آهنگ پيشواز توپ.غمگين. محلي. كرديآذري خراساني مازني مازندراني گيلاني گيلكي مشهدي خراساني . تربتي و همه جوره آهنگ پيشواز پاپ. ترنس . تكنو . كد آهنگ پيشواز ايرانسل از محسن چاوشي .چاووشي  محسن يگانه . بنيامين . احسان خواجه اميري . رضا صادقي . محسن نامجو . علي لهراسبي. حميد عسكري. شجريان . خسرو شكيبايي . ناصر عبداللهي . شهرام ناظري . گروه آريان . بابك جهانبخش . فرزاد فرزين . سيروان خسروي . بهنام علمشاهي . قاسم افشار .ياني . ايليا منفرد . ورزشي . استقلال . پرسپوليس . سپاهان . روزبه نعمت الله . كيوان داوودي . محلي . تلويزيوني . كارتوني . داستاني . مجتبي كبيري . سامي يوسف . فريدون فروغي . فرهاد جواهر كلام . محمد اصفهاني . امير حسين مدرس. فرمان فتحليان . گروه هفت ۷ . مريم حيدر زاده . آهنگ پيشواز ويژه و مخصوص محرم از بنيامين . هلالي . مجيد بني فاطمه . حاج صادق آهنگران . مجيد فيروزي . كوثري . حسين سعادتمند . جمال خجسته . كاظم عباس پور . علي اصحابي . موزن زاده . همه جوره. از همه . ليست كوتاه. محشر. شادمهر عقيلي.ابي.داريوش.گوگوش.خارجي. نامجاز. فاجعه.رقص.طنز.شسش و هشت. 68 . بندري 

امين رستمي. امين فياض. مجيد خراطها.از همه.

دلواپسي . اقرار .  چشمامو بستم . فكر ميكردم . رو به بهار . عمو با آب برميگرده . باغ و بهار . جام باقي . در انتظار . شام هجران . شب نشيني . ماه ني . گل ياسمن . كتيبه . قبله عشق . عيد امسال . امير كاروان . اوج آسمان . اي كاروان . پريشان . دختر گل سرخ . رستگاران . روزي تو خواهي آمد . علي اي هماي رحمت . مهر و ماه . ناله غربت . ولايت عشق . هواي تو .  محرم . نسل ۳۰ دعاي ماه رمضان . راهسلمان . بوي خون . هجر ياران . حسرت دينار . سجاده عشق . نماز عشق . بي تو به سر نمي شود . به سر برم . دوش دوش . دل شيدا غم تنهايي . آدمك يكي بود يكي نبود . آغوش تو . ميخوام تورو . به تو مديونم صداي آب . دوست . خانه دوست كجاست.اهل كاشانم . حادثه عشق . روشني من گل آبخورشيد هاي روشنيكي بود يكي نبود . آغوش تو . ميخوام تورو . به تو مديونم بهت نگفتم . صحنه . دلتنگ . فدك . فصل بهار . خونه . منو ببخش . مهر علي و زهرا . راز . تنها تقصير . چشماي تو . خسته شدم . ستاره اي . گل من . واسه اينه فرشته من . وقت رفتن . خنده و گريه عاشقم نبودي . قصه عشق . نيم نگاه . بهونه رنگارنگ . اتفاق ساده . خاطر جم . بركه . لحظه شماري نمي ياد . نفرين . هرگز هرگز . قصه . آروم ميگيرم . رفتن تو . تربت . يه ذره فكر من باش عمو زنجير باف . چشم به راه . كاروان . گل ياس . نفس كشيدن . بندگي . هجراني . يه روز نباشي . دريا . سلام عليك آره . چه حالي داره . دلم گرفته . ميخوام بهت بگم . منو نگاه كن . ساعت ۹ . تكرار . تو مريضي . اون روزا اي ساربان . مرغ شيدا . ترنج . دل ميرود ز دستم . راز سر به مهر قاصدك . اون روزا . اي جاويد ايران . بي تو با تو . تب . لحظه ها . نگو . هنوز برام هموني  خيال . سلام آخر . سايه به سايه . تمومش كن . زشت و زيبا  . باور نميكنم . براي آخرين بار . شيرين . نمي دوني . دچار . دلتنگي ليلي در پاييز . آهاي تو . عاشقي با تو . من لعنتي . تمام شد . بيا عاشقم كن . كجاي دنياي . پرسه . اي واي دلم . من و تنها . آقام آقام  بعد تو . بازيگر . به تو مديونم . بمون . بن بست . من و تو . مي بخشمت . شوك تاج ترانه . يادمه  فكرشو كن . به كي فكر ميكني . عاشق هستم . زمستون . برو ديگه . غربت . تو گفتي . جايي نمونده . خدا خدا بي وفا . گفتي مياي .هزار شب . نه اين ور نه اون ور . نبودي . نمي دونم . نميخواستم . نيستي تو اركيده  دلنوازادن.شمس العماره. نشاني فوتباليست ها .  پت و مت . تام و جري . كلاه قرمزي . ملوان زبل . حنا . گربه سگ . رابين هود . فردي مورچه سياه . خونه مادربزرگه . جيمبو . كارآگاه گجت . خاله قورباغه . افسانه شجاعان . دوقلو هاي افسانه اي . رودخانه برفي . اوشين . جواهري در قصر  يا رسول الله . يا الله . مادر فارسي . مادر انگليسي سپيده . خدايا داد مرا بستان . حجاز . آواز . آتش فقط خودم فقط خودت . رفتي  زيارت عاشورا آخه دل من . بنويس از سر خط . چشماي خيس من . گناهي ندارم . نميتونه بفهمه . جاي تو نيست . نفسهاي بي هدف . نشكن دلمو . سرتو بالا بگير . با من غريبگي نكن خورشيد هاي روشن . آواز عشق . پارسي پارسا . پنجمين خورشيد . زهراي اطهر . گل محمدي . مناجات عاشق . يثرب پروانه من . ديگه فرياد رسي نيست . غم تنهايي . قوزك پا . نيازم . واست ميميرم . تورو ميخوام . بزار دستاتو بگيرم . غدير خون . ظهر عطشwimax irancell.wimax ايرانسل.wimax چيست ؟.اطلاعات در مورد اينترنت وايمكس.اطلاعات فني در مورد وايمكس.راه اندازي وايمكس ايرانسل.همه چيز در مورد وايمكس ايرانسل.وايمكس ايرانسل.وايمكس در چه شهر هايي كار ميكند.وايمكس چه زماني راه اندازي ميشود.وايمكس چگونه كار ميكند.وايمكس چيست گل ناز آسمون جاده هاي منتظر خواب سنگي وهم خاكستر از تو دورم افسونگر بي صدا ترين ترانه ترانه هاي خاكي دوست دارم

برچسب ها حسان خواجه اميري . رضا صادقي . محسن نامجو . علي لهراسبي. حميد عسكري. شجريان . خسرو شكيبايي . ناصر عبداللهي . شهرام ناظري . گروه آريان . بابك جهانبخش . فرزاد فرزين . سيروان خسروي . بهنام علمشاهي . قاسم افشار .ياني . ايليا منفرد . ورزشي . استقلال . پرسپوليس . سپاهان . روزبه نعمت الله . كيوان داوودي . محلي . تلويزيوني . كارتوني . داستاني . مجتبي كبيري . سامي يوسف . فريدون فروغي . فرهاد جواهر كلام . محمد اصفهاني . امير حسين مدرس. فرمان فتحليان . گروه هفت ۷ . مريم حيدر زاده . آهنگ پيشواز ويژه و مخصوص محرم از بنيامين . هلالي . مجيد بني فاطمه . حاج صادق آهنگران . مجيد فيروزي . كوثري . حسين سعادتمند . جمال خجسته . كاظم عباس پور . علي اصحابي . موزن زاده . همه جوره. از همه . ليست كوتاه. محشر. شادمهر عقيلي.ابي.داريوش.گوگوش.خارجي. نامجاز. فاجعه.رقص.طنز.شسش و هشت. 68 . بندري امين رستمي. امين فياض. مجيد خراطها.از همه. دلواپسي . اقرار . چشمامو بستم . فكر ميكردم . رو به بهار . عمو با آب برميگرده . باغ و بهار . جام باقي . در انتظار . شام هجران . شب نشيني . ماه ني . گل ياسمن . كتيبه . قبله عشق . عيد امسال . امير كاروان . اوج آسمان . اي كاروان . پريشان . دختر گل سرخ . رستگاران . روزي تو خواهي آمد . علي اي هماي رحمت . مهر و ماه . ناله غربت . ولايت عشق . هواي تو . محرم . نسل ۳۰ دعاي ماه رمضان . راهسلمان . بوي خون . هجر ياران . حسرت دينار . سجاده عشق . نماز عشق . بي تو به سر نمي شود . به سر برم . دوش دوش . دل شيدا غم تنهايي . آدمك يكي بود يكي نبود . آغوش تو . ميخوام تورو . به تو مديونم صداي آب . دوست . خانه دوست كجاست.اهل كاشانم . حادثه عشق . روشني من گل آبخورشيد هاي روشنيكي بود يكي نبود . آغوش تو . ميخوام تورو . به تو مديونم بهت نگفتم . صحنه . دلتنگ . فدك . فصل بهار . خونه . منو ببخش . مهر علي و زهرا . راز . تنها تقصير . چشماي تو . خسته شدم . ستاره اي . گل من . واسه اينه فرشته من . وقت رفتن . خنده و گريه عاشقم نبودي . قصه عشق . نيم نگاه . بهونه رنگارنگ . اتفاق ساده . خاطر جم . بركه . لحظه شماري نمي ياد . نفرين . هرگز هرگز . قصه . آروم ميگيرم . رفتن تو . تربت . يه ذره فكر من باش عمو زنجير باف . چشم به راه . كاروان . گل ياس . نفس كشيدن . بندگي . هجراني . يه روز نباشي . دريا . سلام عليك آره . چه حالي داره . دلم گرفته . ميخوام بهت بگم . منو نگاه كن . ساعت ۹ . تكرار . تو مريضي . اون روزا اي ساربان . مرغ شيدا . ترنج . دل ميرود ز دستم . راز سر به مهر قاصدك . اون روزا . اي جاويد ايران . بي تو با تو . تب . لحظه ها . نگو . هنوز برام هموني خيال . سلام آخر . سايه به سايه . تمومش كن . زشت و زيبا . باور نميكنم . براي آخرين بار . شيرين . نمي دوني . دچار . ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
چندی است که بیماره وفایت شده ام در بستر عشق و چشم به راحت شده ام این را تو بدان اگر بمیرم روزی مسئول تویی که من فدایت شده ام فاش می گویم و از گفته خود دلشادم چه کنم یاد نداد حرف دگر استادم ................ گل یخ در زمستان تو هستم اسیر نازه چشمان تو هستم مرا پرپر مکن با بی وفایی که من مشتاق دیدار تو هستم از دوست چه میماند از آیینه فردا جز حرف دل انگیزش.جز خاطره ای زیبا .................. امشب شب آخریه که مزاحمت میشم خورشید فردا ماله تو ببخش که عاشقت شدم بدرقه لازم ندارم میرم ای عزیزترین نزار بمونه زیره پا قلبمو بردار از زمین دوست دارم برای تو فقط یه حرف ساده بود غافل از اینکه دل من منتظر اشاره بود ..................... ای دل سوزانده سامانم کو ؟ ای کالبد تهی شده جانم کو؟ امروز که از همیشه مشتاق ترم ای خانه ی سوتو کور مهمانم کو نسبت به تو حس بی میلی دارم من ناز نمیخرم شما هم نفروش چون عاشق کشته مرده خیلی دارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 433
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 156
  • آی پی دیروز : 111
  • بازدید امروز : 209
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 746
  • بازدید ماه : 746
  • بازدید سال : 51,938
  • بازدید کلی : 564,499
  • کدهای اختصاصی
    دریافت کد ترجمه گر وبلاگ