loading...
ابر برچسبها

پريسا بازدید : 375 یکشنبه 28 فروردین 1390 نظرات (0)

آگاهی از زمان اذان و اوقات شرعی در موبایل با Salat Times, جاوا, دانلود موبایل, نرم افزار, نرم افزار رايگان موبايل, نرم افزار سري 60 ورزن, نرم افزار سيمبين سيري 60, نرم افزار قرآن, نرم افزار مخصوص نوکيا, نرم افزار موبایل, نرم افزار نوکيا

برچسب ها آگاهی از زمان اذان و اوقات شرعی در موبایل با Salat Times , جاوا , دانلود موبایل , نرم افزار , نرم افزار رايگان موبايل , نرم افزار سري 60 ورزن , نرم افزار سيمبين سيري 60 , نرم افزار قرآن , نرم افزار مخصوص نوکيا , نرم افزار موبایل , نرم افزار نوکيا , موبایل , نرم افزار آموزش و تست قوانین رانندگی در موبایل , نرم افزار مدرن نوکيا , نرم افزار قرآن برای گوشی های موبای , نرم افزار قرآن برای گوشی های موبایل - uQuran , Fun SMS , ارسال SMSهای جذاب و متفاوت با نرم افزار جاوا Fun SMS 5.0 , اس ام اس های زیبا , دانلود Fun SMS , دانلود نرم افزار جاوا , دانلود نرم افزار موبایل , سونی اریکسون , نرم افزار سوني اريکسون , CellBox Password Manager , دانلود CellBox Password Manager , رمزگذاری روی قسمت های مختلف گوشی با CellBox Password Manager 1.7.2 , تقویم 1390 , تقویم 1390 خورشیدی با فرمت جاوا برای گوشی های موبایل , تقویم سال 1390 , تقویم سال 90 , تقویم فارسی , تقویم مویابل , دانلود تقویم 1390 , دانلود تقویم 1390 برای موبایل ها , دانلود تقویم سال 90 , سالنامه 1390 , Morange Ultimate , دانلود Morange Ultimate , مسنجر زیبا و بسیار قدرتمند Morange Ultimate برای موبایل , Doxc Reader v0.2 , دانلود نرم افزار Doxc Reader v0.2 با فرمت جاوا , مشاده فايل آفيس در سوني اريکسون , مشاهده فايل word در گوشي , مشاهده فايل آفيس فارسي در موبايل , نرم افزار K810 , نرم افزار w810 , نرم افزار w910 , نرم افزار w910i , نرم افزار آفيس با فرمت جاوا , نرم افزار جاوا در سایز ۳۲۰×240 , دانلود نرم افزار Weather , نرم افزار هوا شناسی جاوا , نرم افزار هوا شناسی سونی اریکسون , پلیر Walkman , هترین پلیر جاوا , دانلود Walkman , نرم افزار پلیر جاوا , نرم افزار پلیر سونی اریکسون , پلیر w910 , پلیر برای w810 . ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
چندی است که بیماره وفایت شده ام در بستر عشق و چشم به راحت شده ام این را تو بدان اگر بمیرم روزی مسئول تویی که من فدایت شده ام فاش می گویم و از گفته خود دلشادم چه کنم یاد نداد حرف دگر استادم ................ گل یخ در زمستان تو هستم اسیر نازه چشمان تو هستم مرا پرپر مکن با بی وفایی که من مشتاق دیدار تو هستم از دوست چه میماند از آیینه فردا جز حرف دل انگیزش.جز خاطره ای زیبا .................. امشب شب آخریه که مزاحمت میشم خورشید فردا ماله تو ببخش که عاشقت شدم بدرقه لازم ندارم میرم ای عزیزترین نزار بمونه زیره پا قلبمو بردار از زمین دوست دارم برای تو فقط یه حرف ساده بود غافل از اینکه دل من منتظر اشاره بود ..................... ای دل سوزانده سامانم کو ؟ ای کالبد تهی شده جانم کو؟ امروز که از همیشه مشتاق ترم ای خانه ی سوتو کور مهمانم کو نسبت به تو حس بی میلی دارم من ناز نمیخرم شما هم نفروش چون عاشق کشته مرده خیلی دارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 433
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 141
  • آی پی دیروز : 111
  • بازدید امروز : 186
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 723
  • بازدید ماه : 723
  • بازدید سال : 51,915
  • بازدید کلی : 564,476
  • کدهای اختصاصی
    دریافت کد ترجمه گر وبلاگ